Σε νέο κύμα καταργήσεων-συγχωνεύσεων-υποβιβασμών Νηπιαγωγείων και Δημοτικών σχολείων προχωρά το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση σύμφωνα με υπουργική απόφαση που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ (ΕΔΩ). Πάνω από 250 Δημοτικά και Νηπιαγωγεία καταργούνται, συγχωνεύονται και υποβιβάζονται στο νέο σχολικό έτος 2026-2027. Στην Καρδίτσα, σε Φανάρι, Δρακότρυπα, Βατσουνιά, Μεσενικόλα, Αργύρι κ.α. καταργούνται 7 Νηπιαγωγεία και 3 Δημοτικά, Νηπιαγωγεία συγχωνεύονται (από 4 σε 2) και σε άλλα 5 Νηπιαγωγεία και Δημοτικά μειώνονται οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών (υποβιβάζονται).
Τα τωρινά λουκέτα είναι συνέχεια προηγούμενων (ΕΔΩ). Χρόνο με το χρόνο έχουμε μείωση σχολικών μονάδων, κατάργηση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών, ταλαιπωρία και μετακινήσεις μαθητών, οικογένειες που εγκαταλείπουν τα χωριά τους και αναγκάζονται σε εσωτερική μετανάστευση, χωριά που ερημώνουν και μαραζώνουν, ολόκληρους νομούς που αποψιλώνονται από δομές υγείας, από δομές εκπαίδευσης κλπ και οδηγούνται σε δημογραφική κατάρρευση, εγκατάλειψη και περιθωριοποίηση... Και από την άλλη μαθητές που στοιβάζονται σε υπεράριθμα τμήματα, εκπαιδευτικούς-λάστιχο που τρέχουν από σχολείο σε σχολείο, υπονόμευση του δικαιώματος στη μόρφωση σε σχολεία με περισσότερους μαθητές σε κάθε τμήμα και λιγότερους εκπαιδευτικούς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου