για επικοινωνία: aristerastikarditsa@gmail.com

για επικοινωνία: aristerastikarditsa@gmail.com

αριστερά στην Καρδίτσα | facebook

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

γενική συνέλευση ΕΛΜΕ Καρδίτσας

Περίπου 50 καθηγητές συμμετείχαν στη γενική συνέλευση της ΕΛΜΕ Καρδίτσας στο Εργατικό Κέντρο την Πέμπτη 2/2. Οι περισσότεροι νέοι συνάδελφοι, νεοδιόριστοι, που είναι από τους πρώτους που κυβέρνηση επιχειρεί να ξεκινήσει η ατομική αξιολόγηση.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στο τι να κάνουμε. Τι πρέπει να γίνει, ποιες είναι οι αποτελεσματικές μορφές πάλης, πως θα υπάρχει μαζικότητα στις κινητοποιήσεις και άλλοι αντίστοιχοι προβληματισμοί. Από τη μια εκφράστηκε από παλιότερους συναδέλφους οι ενδοιασμοί τους για την απεργία σαν μορφή πάλης σχετικά με τη μαζικότητα και την αντοχή των συναδέλφων. Από την άλλη οι νέοι συνάδελφοι υπερθεμάτιζαν για πολυήμερες απεργίες με παραδείγματα από τις κινητοποιήσεις των Βρετανών και Πορτογάλων εκπαιδευτικών που είναι σε πολυήμερες απεργίες και διαδηλώσεις. Εκφράστηκε επίσης η αγωνία τι θα γίνει αν η απεργία αποχή κριθεί ξανά παράνομη μετά από προσφυγή του υπουργείου παιδείας.
Η απάντηση είναι η μαζικότητα κάθε κινητοποίησης που θα αποτελέσει φραγμό στην κυβερνητική επιχείρηση εκφοβισμού και τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών.
Η εικόνα της συνέλευσης δείχνει ότι διαμορφώνεται σιγά σιγά κλίμα με αγωνιστική κατεύθυνση. Ακόμα όχι αναταραχή, αλλά πάντως σοβαρό κλίμα. Παρά τις δυσκολίες της περιόδου  -προεκλογική- την ανεμπιστοσύνη στις ηγεσίες των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ) και τα προβλήματα στα σωματεία, είναι φανερό ότι οι καθηγητές και κύρια οι νέοι συνάδελφοι  ακούν προσεκτικά, διατυπώνουν γνώμες και προθυμία συμμετοχής στις δράσεις του σωματείου κατανοώντας ότι πρέπει να δοθεί κεντρική μάχη συνολικά από τον κλάδο και όχι μόνοι τους οι νεοδιόριστοι.

Ακολουθεί η απόφαση της γενικής συνέλευσης για το πρόγραμμα δράσης.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

Η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Καρδίτσας αποφάσισε και καταθέτει πρόταση γενικευμένου, πανελλαδικού και πανεκπαιδευτικού αγώνα διαρκείας .

Πρέπει να είναι σαφές ότι με την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης δεν βάλλονται οι νεοδιόριστοι, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΛΟΣ Ο ΚΛΑΔΟΣ, Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΛΩΝ! Η εφαρμογή της αξιολόγησης ξεκινά από αυτό το τμήμα εκπαιδευτικών, επειδή μπορεί να εκβιαστεί πιο ανοιχτά! Αν για τους νεοδιόριστους από την αξιολόγησή τους εξαρτάται η μονιμοποίησή τους, μπορούμε να φανταστούμε ότι αντίστοιχη σύνδεση της αξιολόγησης με τις εργασιακές σχέσεις θα υπάρχει και για τους μόνιμους και με τις αντίστοιχες ποινές.

Άρα τον αγώνα ούτε μπορεί ούτε πρέπει να τον δώσει το κομμάτι των νεοδιόριστων μόνο του, αλλά ΟΛΟΣ ο ΚΛΑΔΟΣ! Επίσης σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να υπάρξει τεμαχισμός-σαλαμοποίηση του αγώνα ανάλογα με τις περιοχές που ξεκινά η ατομική αξιολόγηση με την τοποθέτηση των σχολικών συμβούλων. Ενιαία και συνολικά πρέπει να δοθεί η μάχη.

Όλα τα παραπάνω ορίζουν και καθορίζουν και την κατεύθυνση του αγώνα και τις μορφές πάλης που πρέπει να αναπτυχθούν. Βασική κατεύθυνση είναι η συγκρότηση κεντρικής μάχης όλου του κλάδου με στόχο την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΌΛΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΊΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ -ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΉ ΤΟΥ ν.4823/21- ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΜΑΣ.

Αυτός ο συνολικός αγώνας

  • Σημαίνει ΑΠΕΡΓΙΑ. Κλείσιμο όλων των σχολείων της χώρας. Γιατί έτσι έχουν κατακτήσει διαχρονικά οι εργαζόμενοι τα δίκια τους. Γιατί οι ΑΠΕΡΓΙΕΣ ήταν αυτές που απέτρεψαν για 41 χρόνια την εφαρμογή της αξιολόγησης. Γιατί οι ΑΠΕΡΓΙΕΣ ήταν αυτές που έφεραν αύξηση μισθών μας. Οι συνάδελφοί μας στη Βρετανία, στην Πορτογαλία έχουν κινήσει. Τον ίδιο απεργιακό δρόμο πρέπει να βαδίσουμε κι εμείς.
  • Σημαίνει διαδηλώσεις, πορείες, μαζικά συλλαλητήρια, δηλαδή οργανωμένη φωνή αντίστασης και διεκδίκησης που βγαίνει στην κοινωνία. Συλλαλητήρια και με άλλους φορείς τόσο στην Καρδίτσα αλλά και οργανωμένες πανελλαδικές συγκεντρώσεις στην Αθήνα.
  • Σημαίνει Μαζικές Γενικές Συνελεύσεις για να μπορέσει να συμμετέχει ενεργά ο κλάδος στον αγώνα, για να σπάσει η λογική της ανάθεσης. Συγκρότηση ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ για παρεμβάσεις στα σχολεία, για την προετοιμασία της απεργίας. Ήδη αρκετοί νέοι συνάδελφοι δήλωσαν την προθυμία τους να συμμετέχουν στην Απεργιακή Επιτροπή. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ αναλαμβάνει άμεσα από την ερχόμενη βδομάδα την οργάνωσή της με επισκέψεις σε όλα τα σχολεία της περιοχής. Συγκρότηση ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ για την οικονομική στήριξη του αγώνα.

Προτείνουμε την κήρυξη ΑΠΕΡΓΙΑΣ άμεσα στις 15/2, διαδηλώσεις σε όλες τις πόλεις και νέο γύρο Γενικών Συνελεύσεων για εκτίμηση και απόφαση επόμενων αγωνιστικών βημάτων και νέα συνέλευση προέδρων των ΕΛΜΕ στις 18/2.

Για να υπηρετήσουμε αυτό τον αγώνα αποφασίζουμε παράλληλα:

α) Στάσεις εργασίας. Οι στάσεις εργασίας δεν θα αφορούν μόνο τους νεοδιόριστους, αλλά όλα τα μέλη της ΕΛΜΕ, που θα παρεμβαίνουν οργανωμένα, με τη μαζική τους παρουσία, για την συλλογική αποτροπή της όποιας απόπειρας αξιολογητή/επιθεωρητή να ξεκινήσει την διαδικασία.

β) ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ, τόσο από την ατομική αξιολόγηση, όσο και από την αυτοαξιολόγηση, τους μέντορες, συντονιστές κλπ.

Απευθυνόμαστε για στήριξη στους γονείς και τους μαθητές μας! Τους ενημερώνουμε με επιστολή για τους πραγματικούς στόχους της αξιολόγησης. Για την ΕΒΕ, την τράπεζα θεμάτων και την PISA, που τα αποτελέσματά τους, οι επιδόσεις των μαθητών, θα αποτελούν ένα ακόμη αξιολογικό ντοκουμέντο. Στοχεύουμε να διαδηλώσουμε από κοινού για τα κοινά αιτήματά μας: την υπεράσπιση του δημόσιου και δωρεάν σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Συντονιζόμαστε με κάθε ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ πανελλαδικά και ειδικότερα στη ΘΕΣΣΑΛΙΑ, για την ανάπτυξη κοινών αγωνιστικών δράσεων. Στάσεις εργασίας /κινητοποιήσεις με παραστάσεις και καταλήψεις Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, κοινά συλλαλητήρια.

ΚΑΤΩ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου